БҮТЭЭГДЭХҮҮН
ДОТООД МЭДЭЭЛЭЛ СОЛИЛЦООНЫ СИСТЕМ
EVEREST ERP -ын Дотоод мэдээллийн систем нь байгууллагын дотоод харилцаа холбоог сайжруулах, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх байгууллагын үйл ажиллагааны мэдээлэл солилцох үндсэн чиг үүргүүдийг гүйцэтгэхээс гадна ажилчдын нэгдсэн анкет харах, зургийн цомог үүсгэх, хурлын өрөөний захиалга хийх, дүрэм журам харах, санал хүсэлт өгөх, аюул эрсдлийг мэдээллэх, үйл явдлын мэдээ, зарлал зэрэг олон төрлийн үйл ажиллагааг автоматжуулсан байгууллагын бүх ажилчид мэдээлэл солилцох боломжтой нэгдсэн систем юм.
Танилцуулга
Дотоод мэдээлэл солилцооны систем Байгууллагын үйл ажиллагаа, үйл явдлын мэдээ, зарлал, зургийн цомог, хурлын өрөө захиалга, дүрэм журам мэдээлэл авах зэрэг ажилчдын мэдээлэл солилцооны нэгдсэн систем. Гэрээний бүртгэлийн систем Байгууллагын гэрээ бүртгэл, дүрэм журам, ирсэн албан бичиг баримт хөтлөлтийн нэгдсэн систем.
Харилцагчийн CRM систем Харилцагчийн бүртгэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, гомдол санал хүсэлт, урамшуулал, issue tracking хяналт, бүртгэлт хайлт, тайлангийн нэгдсэн CRM систем.

Системийн онцлох боломж, давуу талууд

Дотоод харилцаа холбоог сайжруулах, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх Хэрэглэгчид байгууллагад болж буй шинэ үйл явдлууд, шинээр элсэгчид, төрсөн өдөр, шагнал гардуулах ёслол, удахгүй болох үйл явдлууд гэх мэтийг үргэлжлүүлэн ажиглаж болно. Ажилчид бизнесийн шинэ санаа, туршлагаа хялбархан хуваалцах.

Баримт бичиг, мэдээ мэдээллийг илүү сайн удирдах Бодлого, компанийн мэдээ, гэрэл зураг, видео бичлэг, сургалтын материал, ажилчдын дэлгэрэнгүй мэдээлэл, цалингийн хуудас гэх мэт бусадтай холбоотой баримт бичгийг нэмэх, устгах, засах, архивлах. Агуулгыг зорилтот бүлгүүд эсвэл багуудад хялбар хүргэх боломжтой.

Зохицуулалт Дагаж мөрдөх, зохицуулах зорилгоор шаардлагатай ажилчдын баримт бичгийг хөтлөх, шинэчлэх. Ажилчдын хүсэлт мэдээлэл, батлах, санал асуулга болон бусад баримт бичгийг системээр дамжуулан шууд илгээх боломжийг олгох.

Сайтын удирдлага, тохиргооны хэсэг Төрөл бүрийн ажилтнуудад нэвтрэх хяналтыг хялбархан тохируулна уу. Ажилтнууд өөрсдийн үүрэгт тулгуурлан ямар мэдээлэлд хандах боломжтойг бүрэн хянах боломжтой.
– Үйл явдлын мэдээ, онцлох мэдээ
– Анхааруулга, зарлал
– Зургийн цомог
– Оффис, салбар, хурлын өрөө захиалга
– Бүх ажилтны жагсаалт, мэдээлэл
– Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ хөнгөлөлт, урамшуулал
– ХАБ, Эрүүл ахуй мэдээлэл
– Санал хүсэлт, аюул эрсдлийг мэдээллэх
– Сэтгэгдэл бичих, мэдээний ангилал
– Төрсөн өдөр, баяр ёслол сануулга мэдээлэл
– Дүрэм журам
– Ажилчдын хувийн захиа
– Хэрэглэгчийн удирдлага
– Системийн хандах эрхийн тохиргоо
– Сайтын удирдлагын хэсэг
ТА МАНАЙ
ДОТООД МЭДЭЭЛЭЛ СОЛИЛЦООНЫ СИСТЕМИЙН ҮНИЙН САНАЛЫГ ХҮЛЭЭН АВАХ ЭСВЭЛ ЗАХИАЛАХЫГ ХҮСВЭЛ ДООРХ ХҮСЭЛТИЙГ БӨГЛӨНӨ ҮҮ.
БИД ТАНЫ БҮРТГҮҮЛСЭН ГАР УТАС БОЛОН ИМЭЙЛ ХАЯГААР ЭРГЭН ХОЛБОГДОН ДЭЛГЭРЭНГҮЙ МЭДЭЭЛЛИЙГ ХҮРГЭХ БОЛНО.